یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 11 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۲:۲۳:۱۳

پیام نوروزی وزیر محترم نفت

يا مقلـب‌القلــوب والابصار     يا مدبـــرالليـــل و النهــــار

يا محول الحول و الاحــوال    حول حالنا الي احسن الحال

همكاران ارجمند،

باشگاه خبری فراساحل: پیام نوروزی وزیر محترم نفت، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را درحالی پشت سر می‌گذاریم كه وزارت نفت با موفقیت و سربلندی وظایف تكلیفی خود را با سرلوحه قراردادن معیارها و اصول اقتصاد مقاومتی در شرایط سخت تحریم‌های ستمگرانه به انجام رساند و با وجود كمبود منابع مالی، طرح‌های توسعه صنعت نفت را به پیش برد.

در سال 1393 فصل نوینی از كار و تلاش در میدان مشترك پارس‌جنوبی آغاز گردید و با مدیریت صحیح و مدبرانه، شادابی در محیط كار مستولی شد. فازهای 12، 15 و 16 و بخشی از فاز 17 پارس‌جنوبی به تولید رسید و بخش اعظم گاز تولیدی آن در نیروگاه‌های كشور جایگزین سوخت‌های مایع شد، تا روزهای پاک‌تری را در كشور تجربه كنیم. كار در میدان‌های مشترک نفتی شدت گرفت و درک صحیح از مدیریت جهادی، آثار ارزشمند خود را در كار بدون وقفه واحدهای تولیدی بر جای گذارد.

توسعه اشتغال مولد كه شاه كلید رونق اقتصادی و امنیت اجتماعی است تنها در سایه توجه به اجرای طرح‌های توسعه صنعت نفت قابل دستیابی است و این صنعت به عنوان پربازده‌ترین زمینه سرمایه‌گذاری از اولویت ویژه برخوردار است. یقین دارم صنعت نفت می‌تواند با اتكا بر ظرفیت‌ها و توانمندی ملی و اراده و همت شما كاركنان شریف، پیروزی‌های دیگری را در سریع‌ترین زمان در عرصه اقتصاد رقم زند و شكوفایی اقتصاد كشور را موجب شود.

ضمن قدردانی از تلاش‌های مجدانه شما همكاران عزیز، فرارسیدن 29 اسفند، روزی كه یادآور خاطرات غرورانگیز ملی در مواجهه با قدرت‌های مسلط زمان خود بود، گرامی می‌دارم و امیدوارم همچنان پرتوان، سال جدید را با بهار فاطمی آغاز كرده و با عنایات بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) سالی مملو از نیكبختی و سلامتی در كنار خانواده ارجمند خود در پیش‌ِ‌روی داشته باشید.

بيژن زنگنه

وزير نفت



  کد خبر : 618
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :